Monday, February 9, 2009

एकतर्फी माया - श्याम रोक्का


फुल्मा अनी पातमा तिमीलाई नै देख्छु
भोक , प्यास ,निन्द्रा छैन सपनामा नि तिमीमात्र

पहिलो हेराइमा घाइते भए ,झजल्को छ तिम्रैमात्र
तिमी आउछौ भन्ने आशामा बाटोभरी फुलहरु राखे


तिम्लाई जिबनसाथी पाऔ भनी मनकामना पनि भाके
हप्ता ,महिना बित्यो तर तिम्लाई फेरी कतै भेट भयन


तिम्रै तस्बिर हृदयमा छ अरु कोहिमा आँखा नै गऐन
कहाँ खोजु ,कस्लाई सोधु नाउ ,ठेगाना थाहा छैन

साच्चै बिलिन भयौ ,कतै स्वर्गबाट आयकी परी त हैन
पुनर्मिलनको आश गर्दागर्दै ,लाग्छ मेरो हार भो

तिमीबिनाको यो जिबन मलाई साह्रै भार भो
तिम्रै यादमा कल्पियर ज्यान बाँकी छ हाड्छाला

बाचुन्जेल पर्खिबस्छु यो जुनी तेस्सै गऐजाला
बर्षऔ पछी फेरी भेट भयो तर तिमी घुम्टी र डोलीमाथि

म त मरेतुल्य भऐ नि तीमी त आर्कैको भैइछौ जीबनसाथी


सुभेच्छाहरु तिम्लाई मेरो सधैं भाईरहनु हासी ,खुशी


प्रेम ईश्वरको बरदान भन्थे ,मेरो लागि भयो महान खिस्सी


एकतर्फी माया असफल हुदोरेछ बाच्दिन अब देउ मलाई मलाई बिशको शिसी

No comments:

Post a Comment